zaterdag 20 november 2010

Bedrijf 'Robert de Bruin, org. psycholoog' heeft zich aangesloten bij FreeLancer.nu

Ik ben organisatiepsycholoog en projectleider en voor mij staat de mens altijd centraal. Mijn interesse en ervaring liggen op het gebied van groeps- en organisatieprocessen, -begeleiding en –verandering. Ik ben als generalist in staat mij snel kennis eigen te maken en toe te passen. Ik ben geïnteresseerd in alle lagen van een organisatie en voel mij daarbij thuis op operationeel, tactisch en strategisch niveau. Ik heb bewezen goede leidinggevende en organisatorische vaardigheden en ben uitstekend in te zetten in de rol van verandermanager, business consultant, projectleider of projectmedewerker voor uiteenlopende projecten en branches. De afgelopen jaren ben ik met name in (24/7) crisisorganisaties actief geweest. 

Expertise
Veranderkunde, | Projectleiding | Organisatieadvies

FreeLancer.nu |  Robert de Bruin, org. psycholoog | Meer info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten