dinsdag 20 juli 2010

ZZP enquete

Hoe ziet u zichzelf als ZZP'er en welke rol speelt de planning in uw dagelijkse bedrijfsvoering?

Beste ondernemers,

Ik ben student Business Administration aan de vrije universiteit in Amsterdam. Op het moment ben ik bezig met het afronden van mijn studie door het schrijven van een scriptie. In deze scriptie onderzoek ik de eigenschappen van klein ondernemers en ZZP'ers in de rol van planning is de bedrijfsvoering voor deze groep ondernemers. Daarom wil ik u vragen om deze enquête in the vullen over dit onderwerp.

Het invullen van de enquête neemt niet langer dan 10 minuten in beslag en alle gegevens zullen anoniem worden behandeld zonder enige verder verplichtingen. Uw antwoorden zullen alleen gebruikt worden voor deze scriptie.

Als u geïnteresseerd bent in de resultaten van de scriptie of als u vragen heeft ben ik de bereiken op het volgende email adres: florisstigter@gmail.com.

Dank u voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Floris Stigter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten